REGULAMIN SZKOLNEGO KONKURSU BIBLIOTECZNO - INFORMATYCZNEGO „Grafika w służbie książki”

CELE KONKURSU:
- Rozwijanie postaw twórczych oraz uzdolnień literackich i informatycznych uczniów.
- Przygotowanie uczniów do lepszego planowania swojego rozwoju naukowego i zawodowego.
- Stworzenie uczniom możliwości do sprawdzenia własnego poziomu wiedzy i umiejętności z zakresu informatyki.
- Promocja biblioteki i jej zbiorów w środowisku miejskim i szkolnym jako miejsca przyjaznego uczniom.
ORGANIZATOREM konkursu jest biblioteka szkolna i nauczyciel informatyki pani Elżbieta Kaszubska.
TERMIN PRZEPROWADZENIA KONKURSU:
Konkurs trwa od 21 października do 15 listopada 2024 r. Ogłoszenie wyników nastąpi na comiesięcznym apelu szkolnym .
UCZESTNICY KONKURSU:
Uczestnikami konkursu mogą być uczniowie klas 4 -8. Uczniowie samodzielnie przygotowują projekt okładki książki .
WYMAGANIA:
- Format pracy: nie większy niż A4;
- Praca powinna zawierać elementy graficzne;
- Projekt okładki książki musi zawierać tytuł i imię i nazwisko autora książki;
- Praca powinna być wykonany za pomocą dowolnego programu komputerowego, zapisana w formacie PDF;
- Podczas tworzenia pracy nie należy jej publikować i udostępniać innym;
- Uczniowie mogą zwracać się po wsparcie do nauczycieli informatyki.
ZASADY UDZIAŁU W KONKURSIE:
Oceniane będą tylko prace zgodne z powyższymi wymaganiami. Prace mają być przekazane pani Elżbiecie Kaszubskiej lub do biblioteki szkolnej.
Praca powinny zawierać informacje o autorze (imię, nazwisko, klasa).
Zapraszamy do udziału!!!