KLASOWE e-MOC-je innowacja pedagogiczna wspierająca rozwój emocjonalny dzieci. Wspieranie dzieci w nauce rozpoznawania i wyrażania emocji, zwłaszcza tych trudnych, jest jednym z kluczowych zadań zarówno rodziców, jak i nauczycieli. To właśnie w edukacji wczesnoszkolnej dzieci uczą się, jak radzić sobie z uczuciami- radością, smutkiem, złością, zazdrością czy lękiem oraz jak budować relacje oparte na zrozumieniu, empatii i wzajemnym szacunku.
Innowacja pedagogiczna „Klasowe e-MOC-je”, realizowana w klasie IIIC, powstała we współpracy pedagoga szkolnego p.Moniki Dzięgielewskiej oraz wychowawcy p. Aleksandry Gorczewskiej. Jej celem jest wspieranie rozwoju emocjonalnego uczniów poprzez zabawy, rozmowy i codzienne doświadczenia, które uczą dzieci, jak rozumieć i wyrażać swoje uczucia w sposób bezpieczny i konstruktywny. Dzięki udziałowi w projekcie, uczniowie rozwijają inteligencję emocjonalną, stają się bardziej pewni siebie, lepiej radzą sobie w sytuacjach stresowych oraz łatwiej nawiązują pozytywne relacje z innymi. W ten sposób szkoła nie tylko wspiera ich edukację, ale również przygotowuje do szczęśliwego, świadomego i pełnego empatii życia.